1. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego dostępnego na stronie www.themakeupevents.pl, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
2. Operatorem sklepu internetowego są Zuzanna Goślińska i Barbara Kołodziejczyk prowadzące wspólnie działalność gospodarczą pod nazwą THE MAKEUP EVENTS Spółka cywilna, z miejscem prowadzenia działalności w Poznaniu (60-454) przy ul. Lubowskiej 65, NIP: 7812080369, REGON: 540267274.
3. Kontakt ze sklepem internetowym możliwy jest:
1) w formie elektronicznej na adres e-mail: makeupevents.bz@gmail.com;
2) w formie pisemnej na adres: ul. Lubowska 65, 60-454 Poznań.
4. Regulamin jest dostępny nieodpłatnie na stronie internetowej sklepu i może być w każdej chwili pobrany, zapisany lub wydrukowany.
Zastosowane w Regulaminie określenia posiadają następujące znaczenie:
1) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która nie posiada osobowości prawnej;
2) Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
3) Konsument-Przedsiębiorca – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę w celu związanym z jej działalnością gospodarczą, gdy jednocześnie z Zamówienia wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, do którego zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
4) Produkt/Usługa – usługa sprzedaży prawa udziału w szkoleniu, evencie, warsztatach lub innym wydarzeniu dostępnym w Sklepie;
5) Sklep – sklep internetowy dostępny na stronie: www.themakeupevents.pl;
6) Sprzedawca – THE MAKEUP EVENTS Spółka cywilna z miejscem prowadzenia działalności w Poznaniu (60-454) przy ul. Lubowskiej 65, NIP: 7812080369, REGON: 540267274;
7) Zamówienie - oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Produktu.
1. Realizacja Zamówienia dotyczącego Produktu następuje poprzez zapewnienie Klientowi możliwości wzięcia udziału w szkoleniu, evencie, warsztatach lub innym wydarzeniu w terminie wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia.
2. Usługa realizowana jest zgodnie z opisem zawartym na stronie Sklepu.
3. W celu wzięcia udziału w szkoleniu, evencie, warsztatach lub innym wydarzeniu, Klient zobowiązany jest stawić się w miejscu odbywania się szkolenia, w terminie wybranym przez siebie przy składaniu Zamówienia.
4. W przypadku braku udziału w zakupionej Usłudze przez Klienta, za wyjątkiem sytuacji, w której Konsument skutecznie odstąpił od umowy albo doszło do rozwiązania umowy za porozumieniem stron, Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu wynagrodzenia zapłaconego Sprzedawcy za Produkt.
5. W przypadku odwołania Usługi albo zmiany terminu lub lokalizacji Usługi, Sprzedawca powiadamia Klienta o tym fakcie, a Klientowi przysługuje prawo zwrotu uiszczonej opłaty na zasadach określonych w ust. 6 poniżej.
6. Chcąc skorzystać z uprawnienia do zwrotu uiszczonej opłaty w związku z odwołaniem Usługi lub zmianą jej terminu albo lokalizacji, Klient informuje o tym Sprzedawcę w formie pisemnej lub elektronicznej w terminie 7 dni od dnia otrzymania powiadomienia od Sprzedawcy. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Klienta informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim zwraca płatność przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
7. Zmiana programu szkolenia, eventu, warsztatów lub innego wydarzenia jak i zmiana prelegentów nie jest podstawą do rezygnacji z uczestnictwa i żądania zwrotu płatności.
1. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa oraz postanowieniami Regulaminu.
2. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczające są:
1) dostęp do Internetu,
2) standardowy system operacyjny,
3) standardowa przeglądarka internetowa,
4) przeglądarka plików .pdf,
5) posiadanie aktywnego adresu e-mail.
3. Wszelkie informacje dotyczące Produktów, w tym opisy i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert przez Klienta.
1. Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności, z którymi Klient powinien uprzednio się zapoznać.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
3. Złożenie Zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza Zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka Produktów. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia tj. imię, nazwisko, adres, adres e-mail, telefon oraz w przypadku chęci otrzymania faktury dane do faktury. Na etapie składania Zamówienia następuje również wybór metody płatności za Zamówienie tj. płatności za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności lub w formie ratalnej oferowanej przez Sprzedawcę.
4. Proces składania Zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie. Kliknięcie w przycisk finalizujący Zamówienie stanowi oświadczenie woli Klienta prowadzące do zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie usług.
5. Po kliknięciu w przycisk finalizujący Zamówienie, Klient zostaje przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za Zamówienie lub wskazane zostaną dane do wykonania przelewu w przypadku wyboru płatności w formie ratalnej oferowanej przez Sprzedawcę.
6. W formularzu zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
7. Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu Zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6 powyżej.
8. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie Zamówienia na podany adres e-mail wraz z elektronicznym biletem uprawniającym do udziału w Usłudze.
9. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
1. Ceny Produktów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Płatności za Zamówienia tj. płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą realizowane są za pośrednictwem operatora Przelewy24 – serwisu płatności internetowych spółki PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu (60-198) przy ul. Pastelowej 8, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068, będącej krajową instytucją płatniczą wpisaną do Rejestru usług płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP24/2014.
3. Klient ma możliwość wyboru jednej z dostępnych metod płatności:
1) BLIK,
2) przelew tradycyjny,
3) szybki przelew internetowy,
4) płatność ratalna,
5) PayPo (płatność odroczona),
4. Szczegóły dotyczące poszczególnych metod płatności dostępne są na stronie internetowej operatora Przelewy24 pod adresem: hƩps://www.przelewy24.pl/metody-platnosci.
5. Płatności za Zamówienie w formie ratalnej oferowanej przez Sprzedawcę są realizowane na wskazany rachunek bankowy Sprzedawcy.
6. Jeżeli Klient przy składaniu Zamówienia podał dane do faktury, faktura zostanie doręczona Klientowi na podany adres e-mail.
1. W przypadku wyboru formy płatności w postaci ratalnej oferowanej przez Sprzedawcę, Klient obowiązany jest do opłacenia Produktu w następujący sposób:
1) I rata - zadatek w określonej w formularzu Zamówienia wysokości płatny będzie w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy,
2) II rata - pozostała część kwoty za Produkt płatna będzie najpóźniej w terminie 7 dni przed realizacją Usługi.
2. Klient zobowiązany jest do zapłaty II raty za Produkt, z zastrzeżeniem § 8 niniejszego Regulaminu.
3. Sprzedawca zastrzega, że niezależnie od wskazanych przez Klienta przyczyn, opłacona I rata, zgodnie z ust. 1 pkt 1 powyżej nie podlega zwrotowi, z zastrzeżeniem § 8 niniejszego Regulaminu.
4. W przypadku braku płatności II raty, zgodnie z ust. 1 pkt 2 powyżej Sprzedawca ma prawo żądania zapłaty tej kwoty od Klienta.
1. Produkty dostarczane są w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres e-mail.
2. Dostawa Produktów następuje natychmiast po zaksięgowaniu płatności, nie później niż w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatności. W przypadku wyboru płatności w formie ratalnej oferowanej przez Sprzedawcę dostawa Produktu następuje po zaksięgowaniu płatności, o której mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 Regulaminu.
3. Klient zobowiązany jest upewnić się, że podany adres e-mail jest poprawny i aktywny.
1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług.
2. Prawo do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie oraz wynikających z ustawy o prawach konsumenta przysługuje również Konsumentowi-Przedsiębiorcy.
3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
4. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – przekazanego w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
6. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
8. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
1. Sprzedawca ma obowiązek wykonać Usługę w należyty sposób.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, gdy Usługa została wykonana w sposób nienależyty.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem siły wyższej.
4. Jeśli Klient stwierdzi nienależyte wykonanej Usługi powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenia lub składając oświadczenie stosownej treści.
5. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno w formie pisemnej jak i w formie elektronicznej.
6. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację osoby ją składającej, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W treści składanej reklamacji Klient powinien zawrzeć:
1) swoje dane identyfikujące, tj. imię i nazwisko oraz firmę,
2) dane kontaktowe: adres mailowy oraz numer telefonu,
3) opis przyczyny reklamacji.
7. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
8. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu kompletnej reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Zamówień oraz zgodnie z Polityką prywatności dostępną na stronie Sklepu.
1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
2) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
3) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
4) skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń za pośrednictwem plaƞormy ODR funkcjonującej w sieci Internet pod adresem hƩp://ec.europa.eu/consumers/odr.
2. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można znaleźć na stronie internetowej hƩp://www.uokik.gov.pl.
1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu usługi elektroniczne w formie umożliwienie złożenie Zamówienia poprzez odpowiedni formularz.
2. Umowa o świadczenie usług elektronicznych polegająca na umożliwieniu złożenia Zamówienia poprzez odpowiedni formularz zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania składania Zamówienia przez Uczestnika.
3. Klient może składać reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych w formie pisemnej lub w formie elektronicznej z dopiskiem "Usługi elektroniczne - REKLAMACJA".
4. Reklamacja zostanie rozpoznana niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania jej przez Sprzedawcę. O wyniku postępowania reklamacyjnego Klient zostanie powiadomiony za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. Decyzja Sprzedawcy jest ostateczna.
5. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Klient korzystający ze Sklepu zobowiązany jest do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
1. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują właściwe przepisy prawa.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta na podstawie umów zawartych przed zmianą Regulaminu.
4. Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta i KonsumentaPrzedsiębiorcy, jakie przysługują im na podstawie przepisów prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
5. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę.
6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 13 kwietnia 2025 roku.
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Mateusz Szymkowiak